הסטודיו
״חקרנו את הפורצלן, עיבדנו אותו עיבוד מיוחד. על מנת שהחומר הפריך יהיה גמיש ואלסטי היינו מעבשים אותו, עוטפים גוש בבד רטוב, החומר הלבן היה מעלה עובש והופך לירוק, לשים אותו וחוזרים על הפעולה עד שמגיעים לגמישות הרצויה. אך עדיין דפנות כלים לא הצליחו להתרומם. כוח הכובד של הפורצלן משחק תפקיד, כאשר מעלים דופן גבוהה הכלי מתקפל. ואז עלה הרעיון המהפכני, לתלות את האבניים הפוכות מהתקרה. אודי היה מעלה כלי בצורה רגילה לדופן של 30 ס"מ, הופך את הכלי עם הגלגל, כולא אותו על התיקרה וממשיך את התהליך עם כוח המשיכה. החומר היה משתפל ויורד, משתפל ויורד – עד שנקרע, וניטח על קירות הסטודיו ועלינו. הוא עשה הרבה מאד ניסיונות כאלה. לכלים ההפוכים לא הייתה הגדרה של גודל, המשימה הייתה ללמוד את הגבול של החומר, למתוח אותו עד כמה שאפשר ולשרוף מבלי שהכלים יתקפלו ויקרסו. אודי הגיע למקום טוב בחיפושים/ניסויים שלו ומה שנותר לו זה להגיע למיומנות. כמה מהכלים האלה, יפים מאד וטובים עדיין בסטודיו שלו, מעידים על דרך חדשה ומרתקת שאודי היה בעיצומה.״
גיא סער-רוסו, האסיסטנט של אודי
לקריאת הטקסט
מליאת קפלן לאודי